عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










زندگیم را می بوسم و می گذارم کنار...!!!

به دردم نمی خورد...!!!

 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

یادت باشـــــــــد

دلت که شکست،

سرت را بگیری بالا ..!

تلافی نکن ، فریاد نزن ، شرمگین نباش.
حواست باشد ؛ دل شکسته، گوشه هایش تیز است..
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کین،
مبادا که فراموش کنی روزی شادیش، آرزویت بود…
صبور باش و ساکت.
بغضت را پنهان کن،
رنجت را پنهان تر ... 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

این روز ها در خودم به دنبال کلیک راست میگردم،

تا از خودم copy بگیرم و کنار خودم paste کنم ...

شاید از این تنهایی خلاص شوم ...!!

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

همه چیز را می توان حاشا کرد،

جز عطری که او بر زندگیت جا گذاشته است...

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

آدمهای احساساتی را باید کشت ...
می دانی راست می گویم ،
آدمهای احساساتی به درد این زندگی آهنی امروز نمی خورند

 

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

نـِـگـــاهـ کـُـن . . .

مـــــــی بینـــــــــی . . .؟

ایــن ویــــرانــکـَــده ، آثــار بــاستانـــی نــیست . . .

مـَـنـَـــــــم...........!!

______________________________________

آه آهه آی آآآی آآآآآآآی

آییی دلم دلم دلم ،داره میسوزه




نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت9:52---31 ارديبهشت 1392
سلام.وب قشنگی داری.به منم سری بزن.موفق باشی.یاعلی

mohsen
ساعت22:25---23 ارديبهشت 1392
من احساساتی ام درک من مشکله ...
مطلب قشنگی بود دوست من...
ما برا این زمونه ساخته نشده ایم


نسيم
ساعت22:11---21 ارديبهشت 1392
وب خيلي قشنگي داري خوشحال ميشم به منم سر بزني

C.45
ساعت1:05---18 ارديبهشت 1392
روی هم رفته کارات اینقدر قشنگن که با کلمات نمیشه توصیف کرد
موفق باشی
big like


ساعت17:46---12 فروردين 1392
تمام جمله هات عاااااااااااليه خيلي قشنگ بود........پابه پاي جمله هات گريه كردم ...
........خيلي قشنگ بودن
پاسخ: kheili mamnon :( khoshhalam ke khosheton omad


dave2013
ساعت10:56---27 شهريور 1391
سلام وب زیبایی داری<عکس های که کذاشتی هم زیبا هستن.اگر دوست داشتی کار لینک را هم انجام بده ممنون
پاسخ:mamnon:(


MORAD
ساعت18:03---8 شهريور 1391
SSALAM, KOOBIIIIIIIIIIIII?? KAM PEYDA

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 2 / 6 / 1391برچسب:عکسهای تنهایی جدید,سایت عکس عاشقانه,سایت عکس تنهایی,عکس,متن عاشقانه,جملات تنهایی,جملات غمگین,ساعت19:29توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br